God Morgon!

Klockan e 7.05 och ja e vaken..!!!
Har inte varit uppe så här tidigt på flera veckor...
Har lite saker jag måste fixa här hemma plus att det är skönt att inte behöva stressa varje morgon..
Vaknade med lite värk i ryggen (nu är det slut med att sova på soffan), och helt täppt i näsan..
Ska man behöva bli förkyld nu lagom till helgen..
Jag blir såå trött...

Gizmo e ovanligt pigg..Han springer runt här med sin lilla råtta i munnen..Frank går mest å skriker, fast han e allt lite kelig på morgonen..

Kollade statistiken igår å blev riktigt förvånad över hur många det är som läser bloggen...

Inatt klockan tolv släpptes Wrath of the lich king, Erika var på lekhörnan å fixade spelen till oss...
Kommer bli fantastiskt roligt att börja slänga sina epic grejer för att man hittar grönsaker som e bättre...*suck*
Faan jag hade ju bestämt mej för att inte spela mer...Men men nu har jag och Erika bestämt speldagar så det inte ska bli så mkt spelande..yeah right(?)
Jaja förlåt alla vänner..=)




Idag kommer the one and only Colin och bor hos mej oxå, Cecilia ska ju till uppsala å fria å käka ost..=)
Så det kommer vara full rulle här hemma under helgen...

Nej nu måste jag styra lite här hemma...
Underbart att ha så mkt tid på sej på morgonen...

Förresten, Henrik kom ju hem från Thailand igår..=)
Sååå brun å fin...När han å Cecilia var på salongen igår påpekade dom att jag var blek??
Whaaaat..?  =)
Skönt att du e hemma....

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men hörru, planera in en tripp till Öret snart!! Kramar

2008-11-13 @ 07:37:01
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Jo när ekonomin tillåter, men du måste ju komma o kolla hur vi bor först :D Puss

2008-11-13 @ 08:26:54
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0