En känsla...

En person sa till mej att ångest är något du skapar själv....
Ångest skapar du, skam känner du..

Ska inte bli djup här nu....
Men många människor går och oroar sej för saker som ska hända, varför?
Det går ju ändå inte att göra nåt åt...Varför ska man må dåligt under tiden...Det hjälper ju inte...

Men detta invecklade inlägg vill jag väl typ förklara att jag inte gillar söndagar för att efter söndag kommer måndag...
 Jag gillar inte måndagar, inte tisdagar heller å inte onsdagar....

Göttmäinginlägg, jodäh....

=)

Ha en bra fars dag....Speciellt alla pappor....

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför oroa sig för morgondagen...i övermorgon är den ju över! =)

2008-11-09 @ 10:25:34
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anna

Givetvis!! :)

2008-11-09 @ 11:31:45
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Miss u och tack för att du alltid finns där för mig. Älskar dig

2008-11-10 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0