Animals

..blev väckt av 2 tokiga hundar...Jag som ville sova länge idag..=(
Vaknade runt halv nio, sen var det bara att slänga på sej kläder å gå på en promenix..

Finns inte så mkt att skriva om känner jag så jag slänger upp lite bilder..
Då läser iaf Cecilia min blogg..=)

Jobbig dag detta tycker jag..Söndagar, slutet på allt bra...hmmm


David börjar bli lite nervös inför vaxningen..=)




Ajsing bajsing, sidan e tydligen värst....tsss Jag njuter..=)



Micke e ju ganska hårfri så han har aldrig behövt vaxa men man måste ju prova...så vi tog dom små fjunen runt bröstvårtan..haha, stackars...



Fixade Sofias hår oxå till Arvikas årsfest...Hoppas du hade kul gumman å att håret kändes bra....

Haha kolla Colin som parkerat på Mickes skor...=)

Pratar med Malin på msn nu å får lite terapi om hur det är att vara borta så länge...
Sofia å Malin e verkligen dom två människorna som ger mej styrka i många lägen...
Två människor som e snäppet vettigare än mej..=)

Anna, du borde följa med mej till thailand...Varför har vi inte tänkt på det???

Nej nu ska jag gå å mysa.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har inte tänkt på dä för att jag har fått nytt jobb, hundvalp och...ska spara=) men ÅH va kul det vore att följa med...nästa gång!! =P

2008-11-16 @ 20:55:42
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Malini

Oh raringen! Hedersvärt att bli omnämnd på din välbesökta sida... Jag är inte vettigare än vad du är, bara inte lika galen... Hehe...



Lillebror - du ser ut att plågas. Stackare. (Moahaha)

2008-11-16 @ 23:17:21
URL: http://malini.myblogg.se
Postat av: David

Gjorde inte alls ont.. Va tvungen att göra en grimas så Kinky Linda blev nöjd:-P hahaha!! Och ja,, sidan är värst:-D

2008-11-17 @ 11:08:21
Postat av: Micke

Det gjorde ont som fan david.. pröva bröstvårtan... i rest my case...

2008-11-18 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0