Adventsmys


Upp klockan nio..Lite kämpigt efter en sen kväll igår...
Var hos Hanna vid halv tio...

Jag Hanna Pia Nathalie å Smilla åkte ut till Hannas föräldrar i Bosebyn...
Det såkallade adventsmyset var att vi skulle ut i skogen å hitta en varsin gran...
Regn å kallt men jag lyckades faktiskt vara glad å positiv hela tiden...what? jo det e sant..tom Hanna var imponerad..=)
När vi hade gått ungefär i tjugo minuter stannade vi å grillade korv...Hannas pappa Stefan hade mullelektion med oss hur man såg på stubbar om det var gran eller tall och vad man får tjära ifrån...Så nu kan jag det...



Nu har jag städat i tre timmar, jag hatar att städa...Funderar faan på att hyra in en städfirma nästa gång...




Ser ni backen?? Piuh...



Moi and Pia...


Rast...=)



Pappa Stefan fixar brasa...



Smilla frös lite så vi bakade in henne i Hannas jacka..=)



Smilla leker modell...=) Vi hittade en skruttig bil på vägen tbx...


Nathalie var max bakis...hihihi



Mer juligt än så här blir det inte här hemma...e inte mkt för det där med all krimskrams....Blev så jävla förbannad på julstjärnan oxå så jag slängde upp allt i fönstren så får vi se om jag orkar ta tag i det under veckan....

Nu får det bli mat, magen skriker...sen får vi se om det blir brônske eller kanske bio??



Kommentarer
Postat av: Emelinda

Mer juligt kan det väl inte bli heller med allt rött och stjärnan :P

2008-11-29 @ 16:55:38
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jesper

Haha! jaaa det dar va inte helt enkelt.. xP

Din nya kommer inte alls att vara nervos eller natt sant.. haha! jaja vi far val horas nan gang i januaruari da.. ;)

2008-11-30 @ 05:04:30
URL: http://jepsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0