Jaha...

Har ju haft denna blogg ganska länge nu men det ser inte ut som jag uppdaterat så bra?? =)

Nu har ju alla vänner snöat in i bloggvärlden så ja får väl hänga på...
(och dom säger att jag är beroende av wow!!! *pfiuh*)

Jaha vad har man gjort idag då?
Var i K-stad hela dagen med min vän Tingeling.
Köpte mej en fin blåååå peak tröja, det var ju någon lycklig jävel som snodde min andra...Lucky u..
Hittade mej två söta linnen oxå som kändes sååå mej, och det är ju bra!

Har tränat fotboll, klippt svärmor och planterat om min enda levande blomma..det du anna=)...
Den står nu i duschen och svalkar sej...Fin fint..

Skickar en lycka till hälsning till Cecilia som e i Tyskland och tävlar, LYCKA TILL!

Nej nu blir det natta...

Kram på er alla fans=)

Kommentarer
Postat av: Anna G

Jag gör vågen alldeles själv, så glad är jag för din blommas skull! =)

Kul att du börjat blogga igen...igen?...fortsatt på det du en gång skulle börja=)
PUSS

2008-05-27 @ 23:59:06
URL: http://krissil.blogg.se
Postat av: Anna

Kul att du börjat! I'll be back =)

Ps. G är hos mig o sköter om mina blommor också... ska vi starta en klubb?

2008-05-28 @ 20:05:16
URL: http://bimboza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0