God Morgon!

Vaknar av att Mamma ringer.
-Nu kommer jag till stan för jag måste bli klippt!
Kollar på klockan som bara e kvart i nio...suck..
Har iaf klippt min mor nu, vacker som en dag=)

Har kört ryamattan till kem eftersom Dollar älskar att bajsa på den när han är här..
Handlat lite oxå, en grillad kyckling med keso...perry..

Nu ska jag försöka få i mej lite mat å sen måla den förbaskade hyllan (som jag skulle ha gjort i en vecka snart).
Sen bär det iväg till min vän Sofia som idag flyttar in i sitt nya hus=)

Krams

Kommentarer
Postat av: Anna * 2

HEJA HEJA! Kom igen Linda, kom igen! *klapp klapp*

Vi gillar din blogg!

2008-05-28 @ 20:07:02
URL: http://bimboza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0