Fighten är över..

...Har precis klippt Gizmos klor och klippt bort allt tomteludd runt tassarna...Han blev så fin..
MEN det är inte populärt, vanligtvis brukar Johan hålla i honom och jag klipper.
Han stretar emot som ett litet barn,hjärtat går i 120 och han skakar men idag gick det faktiskt bra..
Handlar nog om respekt..=)

Har aldrig sett en hund så glad som Gizmo är när man e klar!!


Har målat den där hyllan...hmm vi får väl se, e väl ingen som studerar så där väldigt nära, har ju satt upp tapeten i köket uppochner och endast en har sett det...=)
Har gjort färdigt i hallen oxå...de blev fint..lite annorlunda, men fint...

Fantastisk dag, e så där underbart varmt...Det tom blåser varmt...

Nej nu ska jag hugga in på den där kycklingen=)

image1

Se vad fina fossingar han fick=)



Kommentarer
Postat av: Anna * 2

Jaha! O var är alla bilder på målad hylla och omgjord hall då!? Vill se! =)

2008-05-28 @ 20:08:14
URL: http://bimboza.blogg.se
Postat av: Emelinda

HAHAHA wlhat? Har du kökstapeten upp & ner. Nej det har jag verkligen inte lagt märke till :P

Skicka Corly Sue till mig!! :)

2008-05-30 @ 09:42:29
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0