Tjingeling!

Jaha, då var helgen över...Eller iaf snart..
Känner att jag varit jätte dålig på att blogga men här kommer iaf lite smått å gott...=)

Jaha vad har hänt då?
Sverige vann mot grekland...NICE..
Vi hade en riktigt trevlig kväll här hemma med grillad mat å snacks...Tack till er som kom å åt och hjälpte till att heja..=)
(Anna, Sanna, Maya, Henrik, Erika)

I Fredags var det dags för bal...Typiskt att det ska vara tråkigt väder just den dagen med alla fina uppsättningar och klänningar, som tur var höll det ju upp så dom kunde genomföra kortegen...

I Lördags var jag och tatuerade mej..5 timmar, piuh slitsamt..Som tur var hade jag med mej Anna som support, alltid trevligt att ha med sej nån..*thx gummie*

På kvällen var vi och grattade Marie R som fyllde år...Välkommen till 23-års ligan=)
Där bjöds det på en fantastisk tårta, muffins å massa annat gott...*tack*

Kollade ju självklart på fotbollen, hade på mej min fina blågula tröja...
Och vad händer???
Jävlar va  klantigt..Hur faan kan han få göra mål...Det va en minut kvar..Jag trodde ärligt talat att mitt fotbollshjärta skulle explodera....Men men..I Love Zlatan Anyway...

Senare när alla ökat på sin promillehalt var det dags för singstar...Inte visste jag att jag umgicks med såna talanger...hahaha...=)

Närmare elva var det dags för bryggan...Vi fick oss en båttur för att slippa kön..=)
Björn Rosenström är absolut inte min favorit och blev inte det igår heller, kändes som han sjöng samma låt hela tiden...
Va helt ok att vara ute nykter..
Men jäklar vad kallt det var..brr..
Fick mej lite mat på Timmys oxå..Jisses vad längesen vad åt där...

Idag då...hmm har kanske gjort tio knop..Mamma ringde å väckte mej vid elva..
Skulle vara ute vid golfbanan vid ett, vaknade halv men jag va iaf där halv två..Klart godkänt..=)
Hade varit 2 dagars tävling till minne av min bror Jonas så jag var prisutdelare..
Har ju alltid varit en självklar talare så det gick bra..Haha

Jag och Johan slumrade till i soffan vid sextiden å vaknar klockan nio, herregud det var verkligen söndagen det..
Nu har Johan diskat å jag lagat soppa...mums...

Sov gott...

ps.ska bli bättre på bloggandet=)..ds



Sofie Carmlind blev riktigt cool, lite 50-tals inspirerad...
(Kommer mer bilder)





Marie och David, kvällens värdpar..=)




Vårat flyktmedel in til bryggan..=)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0