Söndag

Har faktiskt kommit över min söndagsångest...
Söndag är ju faktiskt en dag som det okej att inte göra något å äta massa goids...Passar mej perfa..=)
Idag har jag storstädat heeela lägenheten och varit med Erika och ätit på bryggan..
har köpt en massa glass oxå...Mumma...

Igår efter att jag kommit hem från Galtö var jag och sofia å hälsade på mor och far...
Min gamla tax, Milcshake äter upp alla koppel så pappa hade gjort ett nytt till honom...Som han absolut inte kan äta upp...
Det är så tungt så han kan knappt gå...




Haha han e så jävla rolig...=)





Jag, Maya, Johanna och Erika var å såg SATC igår oxå...
Bra film och jag kan tänka mej att alla fans av serien älskar den...Lite ont i rumpan efter två och en halv timma...Men absolut sevärd...


 Nu ska jag spela wow å äta glass..=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Haha men Milkshake då :P



Måste ses snart hjärtat. Har du nån semester i sommar? PUSSSSS

2008-06-23 @ 07:39:19
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0