OJ....

...Vad det va dåligt uppdaterat här...

Sitter just nu å e skitglad...Har samlat ihop såpass mkt rep så jag e exalted med netherwing och får en drakmount...vet inte vilken färg jag ska välja bara, det blir nog den blå...
(ni woware vet vad jag pratar om)

Jaja nu har jag semester...Fantastiskt....
Festivaltarmen e i full gång och veckan blir till att planera all mat jag ska hinna äta på tre dgr..=)
Ska bli sååå kul...
Och nej jag har inte backstage...
Hade det förra året och tyckte det var värdelöst...
Det går fort att få mat på området oxå, likaså öl...Toalett kan jag hålla med om men när man e i rätt sinnestämning löser det sej ändå...Med en bit toapapper...
Varför ska jag sitta backstage med alla jag känner och ser varje helg på bryggan???
Kupongerna klarar jag mej utan...
Bandet e finare...
Dom jag gillar sitter jag med vid rondellen...
Ja det e inte mkt som talar för backstage...
Men jag förstår er som vill ha...( eller näe)

Kameran e snart hemma oxå så då slänger jag upp lite bilder...=)

Kraaaaam




Se, toa har aldrig varit något problem...=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Skön bild!



Ang shopaholicen så lever den än! Tro mig, anledningen till att jag inte handlade var för att det var den sista butiken vi var innee i...inte rikaste människan i stan idag inte =)

LOVE

2008-07-01 @ 02:21:09
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Hahahahaha fan vilka puddingar :P Jag vill oooksååå på festivalen ju för faen!



En annan märker gott o väl att festivalen är i gång. Alla tåg är fullbokade och det är en himlans massa folk med tält på stationen :P



Ät lite älgkebab och nachotallrik åt mig me asg Saknar dig kusin!!

2008-07-01 @ 13:10:34
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Hahaha klockren bild! :D

Rolig blogg. :P

2008-07-01 @ 21:58:32
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0