Midsommartour 2008

Fredag 20/6...Min namnsdag by the way=)

Gick upp tidigt för att packa och göra mej iordning..
När Maya å Erika kommit åkte vi till Cecila och Joel.
Alla hade fått varsitt kuvert innehållande lite info om helgen, stugan, vägbeskrivning och 2 tävlingar..KUL..

Lagtävlingar under resans gång!

På vägen kommer ni träffa på skyltar på 2 hundar ni känner till, hur många skyltar hittar ni?

Hitta, ta med, sno så mkt saker ni kan som börjar på bokstaven M...

Jag Maya å Erika vann den sistnämnda tävlingen och den skylttävlingen vann Anders och Micke..

Mest nöjda är vi över våran M skylt som vi lånade...(läs snodde)...=)

Väl nere på Galtö blev det Massa god mat och massa dricka...Inte för mej dock som höll mej nykter och städad..=)
Senare på kvällen åkte jag, Erika, Räkan, Micke, Peiita och Ola in till strömstad..
Först gick vi på pråmen och åt. Jag åt en bakad potatis med skagen röra, det var hur gott som helst.
Senare gick vi på The Cod, trevligt ställe med en av världens SÄMSTA dj...Drog ner betyget en del....
Jag hade faktiskt väldigt trevligt fast jag var omringad av en hög av packade människor..=)

Tack till Cecila och Daniel som alltid fixar å står i, och gör så det blir extra trevligt....

Lägger upp lite bilder men orkar inte lägga upp alla...Tar sån tid ..=)





The girls=)




The boys..=)




Niiiice...



Robert tar en svängom med Markolio som dom mutade till sej i årjäng..=)



Här sov Jag och Anna och Anders...Erika däckade på golvet..=)



Inte världens bästa bild men här är värdparet...



Erika, Peiita å Räkan på pråmen..




Ola å Micke



Söstaste Henrik vilar sej lite....



Världens bästa Anna, MoranissepärAnders och Micke...




Å sist men absolut inte minst..MAYA..=)

Kommentarer
Postat av: Cecilia Kristensen

Hahah vilka sköna bilder :D

2008-06-22 @ 22:51:52
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Ser ut som du haft en toppenhelg iaf :) Skönt att se!



Läcker skylt förresten ;)

2008-06-23 @ 07:44:17
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, de var en perfekt helg =)Förklara moranissePÄR?? =P

2008-06-23 @ 16:31:05
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha...haha. Rolig du=)

2008-06-24 @ 01:13:37
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0