Linda goes Wild..=)

Alla mina kära vänner pratar/lägger  ut bilder om hur dom ska se ut i håret...
Själv tog jag mej en riktig funderare vad gäller hår...
Alltid när jag färgat mej sådär riktigt mörkt känner jag efter ett tag att - Njae jag kanske ska försöka bli lite ljusare så jag bara behöver göra lite slingor i utväxten..!!
Bara vara normal...

Och varje gång jag kommer till det stadiet känner jag..
-Fy Faan vad tråkigt, ser ut som nästan alla andra, blir helt grå i fejset och så är det bara tråkigt tråkigt tråkigt...

Kollade på bilderna från strömstad och höll på att spy, även min vän Hanna...

, nu till saken...Idag färgade jag hela mitt hår orange....Och e suuupernöjd...Den enda som inte tyckte det va så lyckat va min chef...
Johan sa
-Men gumman, vad har du gjort...fast sen tyckte han allt att det var snyggt...
Mamma och pappa vill ju alltid att jag ska se ut som jag gjorde när jag kom ut...men men, dom gillar mej alltid ändå..=)

Har lånat ut min kamera till svägerskan som e på fusionfestivalen i berlin...
Men i promise..det kommer bilder snart...annars får ni hålla utkik på stan..=)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Coooolt! :) Vill se, vill se!

2008-06-27 @ 01:02:13
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har en bild =)nej, två=) skitsnygg.! Men jag visste inte om du ville att jag skulle lägga ut dem så istället för att svart hål (ler) gjorde jag bilden lite mindre =) Puss

2008-06-27 @ 01:12:39
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Oranget?? Oh herre jösses, det måste jag ju se. Jag hoppas jag får se det IRL på tisdag ;) Och du, du får fria händer till hur jag ska göra med mitt hår :P För jag hoppas du vill fixa till din kära kusin så hon blir en snygging igen, för så här kan jag ju inte se ut iaf asg

2008-06-27 @ 08:10:21
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0