Finally!

Har i flera dagar försökt logga in men då står det att min adress skulle flyttas, jaja jag fattar ingenting men nu e ja inne=)
Tänkte bjuda på lite bildspel om vad som hänt...annars skulle jag ju behöva sätta mej ner och skriva en bok...=)





Jag, Lisa och Sofia kollade på arvikas herrar!

 
Lisa
Sofia va mest nöjd i hela världen med sin godis påse=)

Sofia, som va hur nöjd som helst med fyndet i godispåsen=)




Fredag, Röd dag, ledig...Men inte brydde sej Hanna om det...Det var bara att sätta sej på cykeln å trampa hem till Hanna för att få lite slings...HALV TIO PÅ RÖD DAG..( Tack gumman)...


På kvällen var det kalas för söta Anna som kommit ikapp och kan räkna in sej i 23 års gruppen...Välkommen=)



Mycket good tårta!



Inte varje dag man äter ur en gratängform..Men det var gott!


Lördag, Personalfest!




Hela truppn samlad, gladast är fullast..Alltså Anna=)



Sen kom Espen...




Världens bästa Charlotta e hemma...*ÄNTLIGEN*

Och vi ska mysa ikväll...så tyvärr blir det inget mer bloggande idag...Men jag hoppas ni fått med er lite om mitt liv som varit under helgen...

Hejj hejj

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Fasen så snygg du är kussen ;) Kände inte igen dig!



Äsch, kan inte spara på en massa skit längre. Nu SKA här rensas ordentligt!!

2008-06-10 @ 05:24:49
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0