Det finns inte ord!

Det finns absolut inga ord för denna SKANDAL..
Mitt fotbollshjärta gör ont, det blöder..Eller nej..DET HAR DÖTT..
Fy faan, man har ju alltid trott att om man skriker lite mera, hoppar lite mera, drar lite mer i håret så kommer det där målet man behöver...Men icke..istället 0-2...
Med alla dessa missar borde inte sverige ens få kvala...Vad har hänt???
Mellberg...börja med nåt annat..Ljungberg, plocka fram skorna nu för faan...Och Elmander, ja dej finns det inte ens ord för...*SUCK*


Jaja, Erika har precis fått sålt sin bil..Grattis till henne..Nu blir det till att åka golf..

Har bestämt mej för att hänga med gänget till Galtö över midsommar...
Känns lite vemodigt med det är väl antagligen ännu ett trappsteg att ta sej över...shit, känns om en lång trapp...
Fast ingen vill ju stå längst ner och titta...

Imorgon blir det tandläkaren...Ornet, han e alltid lika trevlig, men jag kan ju lova att jag inte ligger på plus hos receptionisterna...Men vad gör det, dom borde ha bytt jobb för länge sen ändå...=)

Nej nu ska jag wowa..=)

Sleep tight...

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är såå kul att du följer med till Galtö gumman. Starkt gjort. LOVE

2008-06-19 @ 00:24:05
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Vad är Galtö? Varför så hemskt att följa dit då? ;)



Puss, saknar dig.

2008-06-19 @ 12:09:10
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0