Yey

Äntligen ser bloggen ut som jag vill...
Lider ju av världens svåraste beslutsångest men nu e jag nöjd...
Thx till världens bästa Kusin Emelinda.blogg.se...
Hon e superduktig...

Jag orkar inte lägga ner mej med alla html koder när jag har nån som e så duktig å kan göra det åt mej...=)

Nu ska jag sussa..
Va uppe jätte tidigt imorse för jag skulle till tandläkaren...

Imorgon kommer Tingeling och Dan...Sååå kul..
På lördag blir det gbg där vi stannar hela helgen...
kul kul kul...

Hoppas alla haft en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Uj, jag är iiinte nöjd. Här på jobbet ser din blogg mongo ut :S Ska ta tag i din blogg på allvar sen och göra den riktigt fin. Men den här får duga så länge!

2008-07-11 @ 11:27:12
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0