Teddybears Sthlm

Lördag, fantastiskt väder....

På dagen var det dop för lilla Loke...
Han var hur duktig som helst...sa inte ett ljud under hela ceremonin...
Dopet var jätte fint och Irma (Jennies lillasyster) sjöng...Hon va superduktig...
Jag hade inte en aning om att hon kunde sjunga så jag e helimpad...
Efter dopet var det berg med tårtor och kakor...mums mums

På kvällen drog jag, Maya, Sanna och Fredrik till Patrik ute i västra sund...
Han har det riktigt kanonsnyggt inne i huset...
Å världens tomt med brygga och lusthus...
Supernice...
Väl där hinkade vi som vanligt i oss massa alkohol och sen blev det båt in till brygga...
Där var det ju som vanligt knökat med folk...
Teddybears gjorde en kanonspelning, första gången jag står och tittar från början till slut...
Tyvärr så tar såna här kvällar slut för fort....hmmm kan dom inte ha öppet till tre iaf...
Det vore perry....hinner man dansa av sej lite mer fylla innan man går hem..=)




Fick höra på kvällen att jag hade lite bosnisk utseende..???
Jaja, aldrig hört förut men killen va söt så okej..=)

Söndag, fortfarande fantastiskt väder...

Idag har jag och Maya legat på Inge beach...
Första gången jag badar iår...jätte skönt i vattnet...Har fått lite färg oxå...helt otroligt...=)
Nu har vi grillat...igen..=)
Gott gott...sen blir det bara att slappa framför tv:n...



 
Grattis på 27 års dagen min vän...=)


Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Haha bosnier? Jag skulle gått i taket :P

2008-07-28 @ 10:09:45
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0