Kladdkaka

Låg i soffan och tyckte lite synd om mej själv eftersom det snart är slut på mitt onyttiga liv...igen...=)
Så nu har jag en kladdkaka i ugnen....yummie...

Började ju träna som en dåre i dec-06 och så har det hållit i sej tills feb ungefär..(eller jag har ju haft fotboll 4 ggr i veckan)
Men då kom jag verkligen i en svacka....orkade inte med morgonpromenaderna längre, orkade inte tänka speciellt mkt på kosten heller...
Väldigt lätt att göra det när man e tillsammans med en som kan äta allt...och lagar allt sååå fett...
Sry Johan, du e världens bästa kock (och världens onyttigaste)....

Men nu...Nu ska det bli ändring...=)

Ska bara äta upp kladdkakan först...

Och kanske dricka ett glas cola light...

Och en godispåse...

Haha nejdå...bara kladdkaka...=)

Hejj påssä

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe...du Alfons! Tack för din kommentar=) =) Gjorde mig glad. Ja, nu jävlar!! Beach 2012 here we come, haha! Puss

2008-07-09 @ 09:24:45
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: nänna

hehehe... den kladdkakan var riktigt goood! =)måste varit den som gjorde så jag blev så fin i håret... =)

2008-07-10 @ 14:41:00
URL: http://nippertip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0