home sweet home

Så, nu har jag precis kommit hem från götet...
En mkt trevlig helg...

Är dock trött i ben å fötterna värker...
Vi gick och la oss ett i fredags, upp sex och sen gick vi i ungefär 6 timmar på Liseberg..
Kul med karuseller..=)
Vi tog såna gammaldags kort oxå...så himla fiffigt...heh..
Får försöka lägga ut det oxå...
Vädret kan man verkligen kalla omväxlande, en blandning av störtskurar och sol med 25 graders värme...

Sen på kvällen blev det fest, vi träffade några ur våran guild, Kicki, Fredrik och Jonathan...Mkt trevliga..=)
Först var vi och åt på ett ställe som hette Chez ami (eller nåt) öl och cider kostade 25 kr.
Och det var det enda som var bra, Dan fick en rå köttbit och jag fick hår i min potatisgratäng...bläää...
Sen gick vi på hardrock café, mycket bättre men vi var så himla trötta så det blev hemgång vid ett...
Åhh hotellsängar e såå sköna och världens bästa frukost...

Idag hittade jag såna stövlar som jag velat ha jätte länge, så jag fick dom av Johan..=)
Tack älskling...

Tack Catarina (Tingeling) och Dan för en supertrevlig helg...



Nej nu orkar jag inte skriva mer så det blir lite pics....



                                                           
  Vi köpte en madrass på jysk till gästerna...Blåser upp sej sj tom...=)



                                                          
Hur bra som helst, blev ju värsta dubbelsängen...



                                   
Haha vi hittade en tjej som hade sin möhippa...tvättade rutorna på bilar gratis..=)




                                                                                           
Regn, ja...blött, JA




                                                                                   
Fritt fall, så himla härlig....


                                                                            
Snygga regnjackor...


                                                                                      
The Ladies..



The göbbs



Hjälp, detta är den största fiskmås jag sett, eller vad det nu är för nåt...


Åhhh i love them, längtar nästan tills hösten nu så jag får börja använda dom....



BIG hugs till Jokke och Kim som tog hand om mitt vilddjur under helgen....=)


Söndag e ju min godisdag

Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul ni verkar haft=) Snygga stövlar...matchar ju min skinnjacka utomordentligt bra...=)

Nej, nu måste ja te jobbe



Puss puss

2008-07-14 @ 09:19:13
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0