Heloo

Sitter hemma och väntar på att maten ska bli klar...har varit jätte duktig idag och städat hela lägenheten och har mat i ugnen..
Typ mousaka eller hur det stavas..Men jag säger potatisgratäng med köttfärs=)
Får se hur det smakar...gör ju alltid med kassler annars men nu ville jag prova något nytt...

Skulle egentligen tagit mej ut till vik och kollat på pressmatchem men jag orkade inte...
Väldigt skönt att bara vara hemma ibland oxå...

Spelade dm match mot norrstrand igår, vi förlorade med 4-1..
Det stod 1-1 i halvlek och vi hänge i ganska långt in i andra..
Kul att spela mot Norrstrand för dom e riktigt bra..
Men vi möter dom i serien igen om tre veckor...

Har berättat för min chef idag att det blir sthlm för mej efter thailand...
Det känns skönt...
Så då är det bara att börja planera....wieee
Nu du Anna...sthlm here we come..=)

Har föresten färgat håret igen...
Det blev sådär chokladbrunt precis som jag ville ha..=)
Skönt att inte va sådär svartbrun som jag varit länge...
Har inte lyckats hamna på nån bild än men det kommer..=)

Nej nu ska jag kolla maten..

Och till alla mina vänner...I LOVE U..!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mat låter gott. Hoppas allt är bra med dig.

Chokladbrunt hår låter bättre än orange.

2008-07-24 @ 08:37:44
URL: http://line73.blogg.se/
Postat av: Emelinda

När var det ni skulle sticka till Thailand o för hur länge??? Sthlm??? Nu är jag förvirrad. Ska du lämna allt i Arvika o flytta till hemska Sthlm? Usch o fy. Nu får du allt ge mig en ordentlig förklaring :P

2008-07-24 @ 14:24:44
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0