Helg

Gud vad skönt med helg...och vilket väder...är ju hur j*vla varmt som helst...
Dagen på jobbet har gått snabbt...
Jon var jätte snäll och lät mej gå hem halv sex idag...(det var bara vi kvar efter fem)..

Igår var Hanna här och hjälpte mej att rensa min garderob...om jag gör det själv så blir det att jag spara på allt..
Men igår var jag jätte duktig..=)
Åh herregud vad kläder jag har kan jag lova..
Fick ihop två fulla sopsäckar med kläder som ska slängas och en hel med kläder som jag ska ge bort, har ju massa kläder som tom prislappen e kvar på...
Det värsta är att vi inte hann klart...Tvättstugan e full med kläder som ska tvättas och rensas och ändå  gick inte  Hanna härifrån för ens kvart i ett!!!
Men det får bli på söndag...
Tog lite bilder från alla klädhögar plus garderob och tvättstuga...Tänk er när allt detta var i min garderob...
Och kolla in kortet på Hanna...Hon ser ut att ha en monstermuskel på höger
TACK HANNA


                                        


Nu ska jag å Göbben till Tom å Mli å Mimmi...Grilla lite å så...
Ska bli kul...

Imorgon blir det fotbollsmatch i K-stad och sen dop för lilla Loke..=)

Nej nu måste jag ta mej till sjukhuset för att hämta svärmoras vrålåk så vi tar oss till challa...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Mattias

Fredag är skönt, har en dag kvar ändå innan semestern... Åker sen till Turkiet i två veckor den 2:a, Hoppas allt är bra med dig...

2008-07-25 @ 20:55:48
URL: http://mattelund.blogspot.com
Postat av: Emelinda's blogg

Ge miiiiig kläder :P :P :P



Mimmi? Är det Emelie & Tom's bebbe? Loke då???

2008-07-27 @ 12:26:15
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0