Festival...=)

Oj vad jobbigt det blir att tänka när man inte skrivit på så länge...Hmm vart börjar jag?
Festivalen har varit fantastisk...
Mkt känslor, kärlek, intriger, öl, akuten och det bästa...GOD MAT...=)
Shit dom där våfflorna alltså...mmm i love....

Slänger upp lite bilder här med en textrad istället...
Jag vet ju att det är bilderna ni vill se..=)
Kommer lite filmer senare oxå men min hjärna orkar inte med det här nu...Måste ju krångla med youtube för att få upp filmer...*suck*




Torsdag, jätte lockigt hår...ovant men kul...va tycks???



Men Martina, jag vill ju inte ha fler såna bilder på dej..=)



Se där ja Martina, vad söt du kan va..=)



Lördag, Rakt hår...Det börjar bli riktigt långt faktiskt...=)




Men Jocke, e du trött nu igen..=)
Sötnöt...



Oj, så här pigg va jag när jag vaknade en festivalfredag eller lördag...???



Men det här kortet har jag koll på...Detta e lördag, förfesten va hemma hos mej...Det kom ju lite regn....
Gabby u r pretty....



Anna och Carita va riktigt på hugget....Rock on honeys...=)



Anna blir stylad...very niice...Anna ville att håret skulle va så fast egentligen visste hon inte fast det blev bra fast uuhh ja...det blev prima ballerina...=)



Haha frääscht..=)



Mä, e de han i the poodles??
Men nej e det d?
mä de e ju Sofia..=)



Hello sweetie...Olof fick nog i sej nog med alkohol för några helger framöver..=)



Lisa...Sååå himla snajsig i håret....



Marie och Johanna har roligt....



Nej men hejj...Vad försöker du säga Daniel..??
Henrik mår bra fast han har munnen full med tunga..=)



Sofia, kameran e högre upp..=)



Ja, det blev lite bilder iaf...Jag brukar ju vara en expert på att ta kort men jag har tydligen haft alldeles för roligt denna festival...och det är ju bra...=)

Tusen tack Henrik för att du följde med mej till akuten...Jag ska dricka mängder med vatten hädanefter....

Kommer upp en film från det lilla duggregnet...När jag stod och filmade kändes det nästan som jag va i regnskogen...(antar att det typ ser ut så...)

Hoppas alla haft en lika trevlig festival som jag haft...!!!





Kommentarer
Postat av: Emelinda

Akuten???? Why???

2008-07-07 @ 11:43:08
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0