En känsla...

Nu ska jag beskriva en känsla...
Det är en känsla av glädje och upprymdhet...
En känsla som gör att man blir lycklig i hela kroppen...
Känslan heter ARVIKAFESTIVALEN...=)

Nu snart börjar det....Allt det roliga...
(faan kusin, du ska vara här)

Idag har jag varit hos mamma och pappa, spelat lite golf och umgåtts, världens bästa..!!
Sen kollade jag på dm matchem mellan Arvika och fiskevik...Arvika vann med 4-2..helt rättvist...

Igår däremot fick jag för mej att jag skulle ha en ballongkjol som va hög i midjan med en kant som man kan vika ner...
Kollade runt lite i arvika men vad trodde jag...Har ju aldrig sett en sån kjol så vad är oddsen att den finns i arvika...typ 0...
Men jag har ju världens gulligaste svägerska som e hur grym som helst på att sy, Jannica.
Så jag köpte nån meter tyg och en dag senare e kjolen verklighet..och den är FANTASTISK...(jag vet, men det är mitt favoritord..=)
E så himla nöjd, nu har jag en kjol som absolut ingen annan har...
Å den e sååå fin...

Snyggade även till Maya,Jannica, Anna och Erika i håret...
Maya och Erika blev det total makeover på och ja e sååå nöjd...I´m the best hairdresser...=)
(man blir inte bra om man inte tror på sej själv..)
Några bilder finns hos Anna..www.krissil.blogg.se

Glömde ju självklart kameran när jag hämtade kjolen men i promise, det kommer massa bilder...


Kommer nog bli dåligt uppdaterat här under helgen men jag ska göra mitt bästa...

Håll i er alla festivalanhängare för här kommer jag..=)

Kommentarer
Postat av: Anna

OOH! I know that feeling and I LIIIIKE IT!! =)

2008-07-02 @ 22:30:19
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jag villlllllll också på festivalen!! Nästa år, ja jag säger bara, nästa år. DÅ, då SKA jag på festivalen igen!! Ha så toppenkul nu gumman!!

2008-07-03 @ 10:19:24
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Lever du hjärtat? ;) Nu får du komma o hälsa på för fasen!!!

2008-07-06 @ 11:34:01
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0