Tjing

Oj vad konstigt det va att gå till jobbet på en lördag...
Gjorde iaf Jenny jättefin i håret...såg ut som jag klippt fyra personer när jag sopat ihop allt hår...

Gick på stan en sväng å köpte lite klappar...kollade på en ipod på expert men dom hade ingen svart inne såklart...Ursäkta mej men Apple vad faan tänkte ni???Ni gör en skitfin svart med svart scroll, sen gör ni ipods i massa fina färger med en vit scroll fast svart ram runt skärmen...e ni färgblinda..??Fy faan vad dumt...blir såå irriterad...hade lätt köpt en blå om det inte vore för den där vita färgen...suck..
Jaja får bli challa imorgon så får jag se om dom har en svart där...
Har ju faktiskt haft en svart men den e spårlöst borta...konstigt..hmm jodä..

När jag kom hem var mamma å pappa hemma...Micke var i full gång å städade...=)
Mamma hade tagit med lussebullar alá flogned...mmmm dom e goda dom...typ vaniljbullar med saffran...

Har fotbollsträning snart oxå...Inomhusfotboll e verkligen något av det roligaste man kan utöva...
Efter det ska jag åka direkt till strandhallen...Baby har match, får hoppas dom vinner idag..=)
Senare kanske det blir glöggkväll hos Pers bror, har inte bestämt mej än...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hahaha ja jag skrattade så jag höll på att dö när jag läste allt på den där gamla sidan! Din sida fanns också kvar :P

2008-12-20 @ 14:45:09
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jenny

STORT tack till dig som kom för att göra mitt huve några kilo lättare på din lediga dag! Toknöjd!

2008-12-22 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0