Suck

Som ni vet har min dator krånglat rejält det senaste...
Nu har ju Martin fixat så datorn e som ny, vad händer då?
Jo tangentbordet bara la av igår...va faan e de för pokémon crap...=(
Jaja får se när jag får det fixat, ska iaf försöka uppdatera...

Imorgon åker vi till GBG...Vi ska på Liseberg å bo på hotell å äta go mat å bara mysa...
Åker vid sju imorgon bitti (Erika du e väl i tid)

Hoppas alla får en mysig helg...
Och kör försiktigt, själv höll jag på att slå ihjäl mej när jag gick till jobbet...HaLkIgT.....

Kommentarer
Postat av: Erika

Det e ju ni som har bilen så ni får ju hämta oss sju och då e jag klar=P

2008-12-05 @ 15:28:29
Postat av: Maya

Jag försökte skriva här härom dan men då funka de inte:(

Här e de halt som satan,fattar inte va de ska va nödvändigt för..

Jag kommer iaf hem om två veckor o då ska vi träna ihop:) Pusspusspuss

2008-12-05 @ 15:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0