Stress

Ojoj var så himla trött när klockan ringde tio imorse...
Upp å på med kläderna..
Jag och Sofia knallade ner på stan och tog en fika på Sunday...
Åt självklart en cookie...(får ju inte äta det på såå länge nu, men det e nog bra eftersom byxorna knappt går på!!Varför blir man tjock av kärlek???)
Sen gick vi till snövit och beställde en barnvagn åt Sofia å Pauls bebis, en jättefin emmaljunga...
Såg ett par supersöta Levisjeans i typ strl 0 som jag kan tänka mej att Paul kommer få höra om typ dagarna i ända..=)

Köpte mej hänglås till ryggsäcken och en jättefin vit tunika på Mb..Tack svärmor...
Skönt att ha nåt som man bara kan slänga på sej över bikinin...
E så stressad i huvudet nu inför resan så folk runt omkring mej (Micke) blir galna på mej..
Har jag glömt nåt?
Njae det märks, så länge jag har pass å pengar borde jag ju klara mej....
Kameran kan ju va kul att ha med oxå....

Ska försöka packa klart allt nu så jag slipper tänka på det...
Julstöket ska städas bort oxå...bort med allt det fula röda...yack....

Ska hinna med å träffa mina nära å kära idag oxå...
Shit bara två dagar kvar nu...Pirr pirr pirr pirr pirr pirr pirr pirr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0