Oh My god

what a day...

När jag kom hem från jobbet satte jag mej direkt i bilen för att hämta Anna...
Vi åkte till palmviken för att köpa massa massa godis till mitt julbak...=)
Väl på Palmviken ser jag att Micke ringt från sitt svenska nummer...
WHAT, e han hemma??
Jovisst, värsta bästa surprisen...=)

Jag säger bara I´m the best göra julgodis human in da world...

Gjorde leilas Rocky road men jag bytte ut den mörka chokladen mot marabouchoklad...tog bort pistagenötterna oxå..
Sen gjorde jag en marsipantjofräs som Ulrika (chefen) lärt mej...
J***************vla gott...Gillar egentligen inte marsipan men det är massa massa nougat i så det smakar inte marsipan....Å rocky roaden med ljus choklad..oh my god...(jag gillar inte mörk choklad, för nyttigt å äckligt, bläää...)
Lätt det godaste godiset jag ätit..
Anna å Henrik å Micke håller nog med, dom vågar iaf inte annat just nu..=)

Nej nu ska jag äta lite mer godis...Det e ju faktiskt jul snart som dom säger...
(förstår inte hur det kan vara en okej annledning för folk att bli feta bara för det är jul, ye ye whatever, jag får äta ris i thailand...)



Choooklad..=)

hmm..Choklad?

Annat...

Henrik spelar yatzy

Marsipantjofräsen...ser mer ut som fläskfilé men det är jävligt gott....

Rocky road alá ljus choklad

Titta vem som kom hem..=) med hårspänne å allt..=)
Ja e gladast i världen...


Nej nu blir det väl ett parti yatzy sen mys mys mys mys mys mys mys......=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också HA =) Kan jag inte få smaka?? Kram

2008-12-17 @ 22:16:15
Postat av: Anna

Inte litte gött, skeden asså =P

2008-12-18 @ 00:08:34
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Men mörk choklad är ju lika onyttigt som ljus :P Värst vad alla gör Rocky road nu, för några dagar sen hade jag aldrig hört talas om det, nu bakar alla det känns det som ;) Kan hålla med om att marsipangrejen verkligen såg ut som fläskfilé dränkt i brunsås eller nåt, haha.



Och du, du är kass på att skriva kommentarer tillbaka! Puss

2008-12-18 @ 07:51:38
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Malini

GUMMS! Jag saknar dig! Jag är back in reality nu... Hinner vi ses innan du drar mot dröm, fantasi och paradis?



krama omkull

2008-12-20 @ 01:14:16
URL: http://malini.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0