MAYA

Ditt jävla ravhöl....tror du jag missat att du e hemma??? niet...Jag vet att du gömmer dej där borta på myråsvägen...=)
Men eftersom våran enda kontakt e genom min blogg gör jag ett desperat försök att nå dej här...
vänta lite....*harklar mej*

Maya, jag saknar dej.Kan vi kanske ses nån dag...
Jag ska gör allt i min makt för att försöka slå ditt nummer på min mobil så jag kan få höra din ljuva stämma...
Köss pårrä...
Å du, jag åker den 1:a januari så vi hinnner båda sova,festa å gråta tillsammans.....=)


(ravhöl e ett bra ord..ett nytt fantastiskt typ...tssss jä gillert)

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men skulle inte du åka den 27e dec???

2008-12-25 @ 12:15:58
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0