Klirrririri

Wiho söööndag...
Nu e det bara en vecka kvar sen e de låååångledigt...plus två dgr julveckan dårå men det räknas inte...

Igår var Mli å Mimmi här en sväng..=)
Hon växer såå fort..

Efter det blev det spa, skönt att bubbla lite å ha en som knådar lite på en...

Hemma hos Ulrika blev det riktigt håll igång...
Micke å Jonas kom riktigt bra överrens efter att dom upptäckt att båda e frälsta i whisky..=)
Tony hängde oxå på det tåget efter några öl...
Tyvärr kunde inte Hanna å Gehrken följa med för Hanna fick åka till sjukan..
Hon har blivit operead idag..Krya på dej smöla....

Här kommer lite pix..=)




Mli honey....å magen växer så det knakar....=)


Ja e fantastiskt rolig tycker Mimmi...själv tycker jag nog att jag ser mer skrämmande ut...haha
And hey whats up with the belly..???


todiloooo, Pappa upp i dagen..

Värdparet

Medda

Anna å Tony

Moi and da löv (innan whiskeyn)

Maria å Lars

Jon the man å Maja


Som sagt, Whiskey....

Som sagt alldeles för mkt Whiskey..haha vilket jävla roligt kort...Jonas e bra nära sovställning han oxå...
Micke var skitglad för han inte blev så full på whiskeyn som han brukar å vips så slängde jag ett öga bakåt å där satt han..Hahaha, han e gaaaaanska bakis idag...rätt öt dä..=)


Var iaf riktigt trevligt...själv var jag riktigt stadig igår efter sex öl...applåd till mej...

Nu blir det mys...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha diggar sista bilden ;)



Ska Emelie & Tom ha tillökning igen? Hälsa grattis! Men vad har hänt Hanna? : / Krya på sig!

2008-12-14 @ 17:17:55
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, jävel va klapp! =D

2008-12-14 @ 23:16:15
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag ska gå med i AA tror ja..

2008-12-15 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0