Happy new year..

Vill önska alla ett gott nytt år...

Tänk att om två dgr ligger jag på stranden å struttar omkring i bara bikini på andra sidan jorden....
Konstigt va..=)
Å här e de lixom tio minus...
Vi körde iväg sopor förut å Gizmo frös så mkt att jag fick baka in honom tillsammans med mej i min gås...
Har köpt en väska till men kamera oxå...SÅ nu e allt klart inför resan....

Snart kommer mamma å pappa för att vinka av mej, mamma har fixat räksmörgåsar oxå..=)
När dom har åkt ska jag å kärleken fixa mat å bara vara inne å mysa hela kvällen....

Ja detta e nog mitt sista inlägg för iår...
Ska som sagt försöka blogga så mkt jag kan ifrån thailand...

Kraaaaaaaaam


Kommer sakna dej mest i världen babe....kärlek


Kommentarer
Postat av: nänna

Gött nytt år, å ha de super i Thailand! Inte alls avis... ;) kram

2008-12-31 @ 13:02:57
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Gott nytt år kusin! Ha det toppen. Massa kramar

2009-01-01 @ 11:11:23
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Micke

saknar dej redan messt i världen!! Pusssss

2009-01-01 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0