good girl

Gick till HK direkt efter jobbet..Fixade månadsgrejen med Anton..Fick mej ett hänglås..
Japp då var det bara att börja träna...
Kände inte av ljumsken så jätte mkt så jag ställde mej på crosstrainern..
Det tog ungefär 15 minuter sen insåg jag hur fruktansvärt tråkigt det är...
Tog ett varv ute i gymmet å sneglade på vikterna som jag helst av allt velat lyfta runt lite..=(
Jävla muskel...läk läk läk läk läk...

Jaja insåg att det inte blev så mkt mer än 15 minuter på den där skitmaskinen (Mli, hur kan du tycka den e rolig?)
Tränade iaf sön å mån å så ska jag ge det ett mer ordentligt försök imorgon...

Har lagat mej lite mat oxå som resulterade i två matlådor...Plus till mej..=)

Min mobil har börjat bete sej lite konstigt oxå...hmm får ringa å kolla imorgon vad jag har för garanti....

Har telefondejt med Jannie ..trevligt trevligt....saknar dej...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0