Counting down

Nu e det bara en arbetsdag kvar sen e det SEMESTER....
 
Nu kan vi börja snacka resfeber...och jag kan säga som så att även om folk säger till mej att jag tappar medvetandet innan planet slår i backen så hjälper inte det ett dugg...Jag som alltid haft värsta planen på att tajma in att jag hoppar ut när det e några meter kvar ...=)

Jaja idag har vi badat herrn här hemma, helt otroligt att något så sött kan bli så ja, konstigt...=)


Stackars stackars liten....sönn om ön då....=)

Jag torkar mej själv....

På den "svarta" mattan oxå...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe...givetvis den svarta mattan ja=) Söta i duschen da, hehe

2008-12-23 @ 16:24:00
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0