Äntligen

e de torsdag...Nåt bra iaf...nu kommer det dåliga...

Sitter hemma nu å försöker få igång min dator...jävla skitlåda...
Tangentbordet har lagt av och så fort jag försöker starta den så startar den om å om å om å om å om å om å om å om, ja ni fattar frustrationen....
Tänkte tanken att om jag tar tangentbordet å gör allt jag kan för att slå i sönder det så skulle allt kännas bättre, iaf i 10 min..Sen då? Jo då skulle jag väl få slå i sönder nåt annat för att dämpa frustrationen över ett trasigt tangenbord...
Jag HATAR datorer...hatar hatar hatar hatar...
Ska köpa mej en miniräknare istället...en sån där häftig som man ka skriva oslo på om man vänder den uppåner..(man kanske kan det på alla?)

Nu e äntligen hööken här, han hatar oxå min dator...
Om han nån gång skulle sluta hålla på med datorer så e det nog mitt fel..sorry...

Jaja det märks om ja e en dator fattigare imorgon...

Bloggar ifrån Mickes dator nu om nån undrar...



Kommentarer
Postat av: Anna

ah, ja grönne faktiskt skräll haha

2008-12-11 @ 22:59:45
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0