Tisdag

Har precis kollat på Arvika herrar mot Åtorp..
Dom vann med 6-2...
Angående mej själv börjar det bli pinsamt att vara med i tidningen var och varannen vecka....
Fotbollsbilder e ju inte direkt dom fagraste...

Vädret e ju precis som vanligt...Kallt och regn...
Men förlåt alla sommar älskare (jag älskar oxå sommaren) men nu tycker jag det ska bli skönt att få börja klä på sej lite och använda mina nya snygga stövlar...
Köpte en jätte fin kofta i söndags oxå...
Var och tatuerade mej...
Har bara 2 ggr kvar nu...Skönt...
Sid frågade mej om jag ville tävla med tatueringen..
Ja, varför inte...
Så Tattoo expo i karlstad nästa år...Då ni, då står jag på scen halvnäck..=)

Ska ta lite kort på lägenheten oxå...E så himla nöjd med färgen och möbleringen...
Har gjort om hallen igen oxå...Fantastiskt bra...=)

Angående helgen..
Oj oj jag var nog fullast i arvika...
Men jag hade jävligt roligt...Fick dock reda på en incident två dagar efter som inte e bra...Men så länge man e ärlig så löser det sej väl...

Tack för hjälpen Peter...Vet inte hur jag tagit mej hem utan dej=)

Har bilder men eftersom jag diskat datorn har jag inte nåt program så jag kan lägga in dom från kameran...
Men det kommer....
Det här e ju trots allt inte nån bilddagbok=)

Nu blir det till att slöa i soffan!


Och till Alla mina vänner...I Love U


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Vad har du nu hittat på för hyss?



Fick du mitt sms om håret. Vad göra???

2008-08-19 @ 21:28:48
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Haha jag tycker Esmeralda är fint, skulle jag lätt kunna döpa min unge till :) Men jag fattar inte varför du kallade henne Åttan Haha

2008-08-19 @ 21:34:57
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Love u 2

2008-08-19 @ 22:51:34
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0