New life...

Snart börjar det nya livet...
Den första september är det  slut på nikotin...
Ajaj det kommer bli sååå jobbigt...
Jag hoppas alla mina vänner kommer vara förstående under den tiden...Jag kommer vara vansinnig..
Och tjock kommer ja bli...fasen oxå..
Ska verkligen rava mej ut och springa på morgonen och sluta äta godis helt annars e det kört..

Nu alla vänner börjar det dra ihop sej till husfesten...Som vi förhoppningsvis gör till en årlig fest...=)
Förresten ni som läser bloggen...Ändrad tid..18:00 är det som gäller...
Har ju match som e slut kvart i fem...Blir lite tight att hinna...
Jag kommer även ha bil så jag kan ta med några tomtar...
Börja fixa skjuts nu så ni har det klart.....

Nu sitter jag i soffan med Gizmo och Colin och kollar på tv...
Dom e så söta dom där två...
Colin sköter sej riktigt bra, har inte behövt använda antiskall halsbandet nånting förutom igår förmiddag..
Pratade med grannarna och dom säger att det är tyst...=)
Dom stimulerar varandra så jag har fått mej två riktigt harmoniska djur..=)

Snart blir det sängen..Har en jobbig dag imorgon med bara kllippningar....suck...

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är=) Stöttar och förstår! Puss

2008-08-26 @ 23:19:16
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Bimboza aka Anna

Ska du sluta? Åh vad du är bra! impad



Klart vi alla förstår.. Alla blir stolta som fasen över dig!

Kul att vovvisarna går så bra ihop! =)

Kram kram

2008-08-27 @ 11:21:56
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Joooon

Måste ju säga grattis jag med då till beslutet.

Det blir det till å röka riktigt rejält på festen då. Bränna bort dom sista flimmerhåren =P



Syns på Lördag!!



2008-08-27 @ 19:54:41
URL: http://www.youtube.com/watch?v=5sU_9AdQL8E

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0