Lite Jobb





Färgade precis en tjej lila och svart...
Kände att jag va tvungen att dela med mej lite av mitt liv från jobbet oxå....
E riktigt nöjd med klippningen..
E det någon av mina vänner som kommer ihåg när jag hade sån här frisyr..??
Fast jag var svart grön och blå..=)
Herregud det var tider det.....


Blir så himla glad av vädret oxå..NOT....

Igår var Martin hemma och hjälpte mej med datorn oxå...så nu e allt sparat på en extern hårddisk...piuh..
Viruset höll på att äta upp min dator....
Så nu ska vi döda datorn och återuppliva den igen med fräscha organ..skönt...






Kommentarer
Postat av: Bimboza a.k.a. Anna

COOL frisyr!! :)

2008-08-14 @ 15:19:25
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Sara

Ooh,fina Denise! :D skitzchnyggt ju!

2008-08-14 @ 17:46:29
Postat av: Emelinda

Tuuufft! Se till o fixa bil nu, annars bölar jag floder. Puss

2008-08-14 @ 21:11:06
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0