John blund grus

Delux...
Har känt mej helt färdig sen jag kom hem från jobbet....
När jag kom hem stog Lisa och Jonas på parkeringen och väntade på mej..
Efter det gick vi till Sofia en sväng..
Väl hemma tänkte jag sova men då traskade jag bort till Maria och Hanna...
Vi hade en trevlig pratstund om livet, kärlek och allt sådant...

Berättade ju igår att Martin hjälpt mej med datorn...
Men det här med att programmera om det fattar inte jag...
Hela datorn ser ut som super mario, jag orkar knappt kolla på skärmen..
Ni vet den där världen där allt e mega stort...
Jag får tvinga hit Martin imorgon...

Imorgon är det Match klockan 15:00 på Edevi...Mot hertzöga...
Kom gärna och kolla....kul med supporters...

Ska förresten sälja hamburgare där klockan ett...Man jobbar ju tydligen för den där klubben...*suck*

Jaja nu ska jag och min lilla vovve krypa till kojs...


Kommentarer
Postat av: Anna

Eko eko eko

2008-08-19 @ 10:15:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Emelinda

Haha jag slumrade till på soffan nyss och drömde om dig & Johan. Ni hade fått en bebis, fast nån gravidmage eller förlossning hade jag missat totalt. En liten Esmeralda blev det som du kallade Åttan av nån konstig anledning. Hahaha, undrar var man får allt ifrån :P

2008-08-19 @ 18:11:20
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0