Im the best

Ursäkta men man måste få berömma sej själv ibland...(hmm jag kanske gör det ofta??)

Im an expert på att hitta dom bästa remixarna...
Just nu e det en remix på katy perry- i kissed a girl...
Fick en låt på hjärnan igår oxå som jag vet att jag har men jag kommer inte på vad den heter..det är lite jobbigt....
Får klura på den..

Fantastiskt väder oxå...REGN...

Skulle gärna varit hos Anna ikväll men jag har så j*vla ont i halsen...
Väntar på att ugnen ska bli varm nu..Ska äta bakad potatis med skagen....mums mums

Längtar redan till helgen oxå, uhh jag har ju blivit värsta partyanimal..=)

Och en sak till...
Alla på salongen var med å tävlade i årets frisör tävling...Utom Hanna...
Hon ställde upp i Elumen tävlingen..(hårfärg)
Max oseriös, tog kort själv och Jon tjatade på henne så hon inte skulle glömma å skicka in..
Å vet ni...HON VANN....
Så jävla coolt...Så nu ska hon ner till Valencia och tävla med sitt bidrag...
Hennes modell e i Australien så jag hade kunnat vara modell men det gick inte för chiefen..=(
Hmm kanske får baka en kaka till henne för att fjäska lite..
Jaja Hanna vi håller tummarna på att det blir du å jag...=)

Nej nu får jag ställa mej i köket...
Det värsta med att vara tillsammans med en kock det är att dom lagar mat hela dagarna och inte vill det när dom kommer hem..(förstår det men ändå)


Grattis Thomas på din dag..=)
Kan tydligen inte lägga upp bilder längre men det är Wicky Wiklund som fyller..=)

Hejj hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0