Freitag

Fredag den 22 augusti...så som vi väntat på denna dag..
Halv sju ringde klockan...
Erika skulle hämta mej halv åtta...
Men det är ju Erika Eriksson vi pratar om...Först hade hon försovit sej...Och hon va tvungen att göra massa saker på morgonen...Hänga tvätt å ditt å datt...
Jaja jag gillar henne ändå..=)
Hon kom åtta...
Jaja nog om det...Vi tankade bilen och brummade iväg till Das Capital....
Först hade vi lite problem med vart vi var...Vi hittade ett p-hus nånstans..=)
Fick ringa pappa som berättade att vi var på söder....
Jaja Tuben in til stan tänkte vi...
Men vart e tunnelbanan då??
Vi frågade en man som sålde blommor som höll på att skratta ihjäl sej eftersom det var hundra meter bort...
Herregud, bönder i stan säger jag bara..!!
Väl inne i stan hann vi äta lite innan vi skulle träffa dr Janne....Uhh vilken trevlig prick....
Nu börjar resan....wieee

Efter det hann vi springa på stan...inhandlade massa  snygga linnen....=)
Sen knallade vi iväg till Sallys, där Lenny jobbar...
Han serverade oss väldens godaste oxfilé...Mumma....

Klockan närmade sej nio och det var dags för hemfärd....
Vi hittade bilen och jag hittade ut ur sthlm utan att ens köra lite fel..=)
Plus till mej..
Erika skulle bara vila lite men råkade sova 15 mil....
Kul resesällskap...
Nu e vi iaf hemma...
Har varit en fantastisk men slitsam dag...

Nu ska jag sova..Imorgon e det upp tiigt för att färga hår och sen e det mimmis dop..=)
Världens sötaste tjej...

Programmet till kameran funkar fortfarande inte...
Men, Jag tog inga kort heller...=)

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Hade redan somnat som en stock när du messade. Åker ju till Mora i veckan så nå Arvika kan det tyvärr inte bli. Men du är så välkommen i nästa månad baby! Pusspuss

2008-08-23 @ 08:59:26
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0