Fantastisk

Alla som känner mej vet ju att det är mitt favorit ord..!!
Men det är iaf det ord som kan summera helgens bravader...
Börjar även få tbx min röst lite...=)

Grattis Henrik på din födelsedag...och tack för allt gottigottgott=)

Erika- Du har slagit rekord i fylla...haha kul...=)
Cecilia- I löööve..
Anna- Nästa helg röjer vi...
Ola- Were  the fuck is the water...
Marie- Mä det va ju du som strippa för nå helger sen..=) Absint absint..*wiho* Kanske skulle prova..=)
(Maries kommentar alltså, hon har inte strippat, fast det hade vore jävligt kul att se i det tillståndet..)
Gabby- we rock..=)
Emelie-Sexigaste mamman....

Och alla ni andra, jag älskar er men ni lyckades tydligen inte göra nåt starkt intryck för att få print i bloggen...=)

Nu blir det mat...
Och ångesten över att jobba imorgon hänger i luften...

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Saknar dig kusin!!

2008-08-04 @ 11:56:47
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Cecilia Kristensen

Marie absint absint hahha gud vad bra...shit vilken helg.. bästa på länge.. tror jag dör så kul

2008-08-04 @ 14:21:55
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0