En regnig dag...

Hejj allesammans....
Har precis kommit hem från the roof...
Var där med Erika Gabby å Lena och åt taco buffé...
Inget jag rekommenderar...Köp och gör hemma istället...Gammal äcklig sallad var det till oxå som smakade surt...Bläää...

Martin är här nu och har hjälpt mej med datorn....Skärmen la ju av igår...blir så trött på all teknik....

Men nu ni...nu kommer det bilder från helgen....




Söta familjen med gudföräldrar..



Lucky Loke



Söta Malin sjöng, underbart som alltid...



Massa massa paket...



Mitt hår och outfit i lördags...Första gången jag har rosa på mej...



Haha perry funkisbil, Det är inte lätt att vara smal när man är förmögen...Bästa säget...=)




Öhh Cecilia jag tror inte det är meningen att du ska vara med...=)



Nej Cecilia jag blundar inte på alla kort...Bara med din Kamera...



Fest i köket...Daniel tränar på Evil eye...=)



OOOOOOLA...



Lite suddigt....



Ett av hundra kort på mej och Peiita....




Nu blir det natta....


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, så jag är förmögen! I knew it! =) Kuliga bilder hörru.



High five low five boobs

2008-08-28 @ 10:12:05
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Bimboza aka Anna

Du o G är rätt lika har jag upptäckt nu ;) På den bilden med Cecilia är du lik G, eller om hon är lik dig eller vad det blir :p



Snygg i rosa iaf =)

2008-08-28 @ 13:46:28
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

Jasså, ja...Linda tog ju fel på ett kort från Rossö. Hon tyckte det var hon men i själva verket var det Jag=) hehe

2008-08-28 @ 22:57:00
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0